პროექტზე მუშაობისას გამოყენებული აქტივობები:
პროექტის დასაწყისში შევქმნი ბუკლეტს და დავურიგებ მოსწავლეებს. მივაწვდი ინფორმაციას პროექტის შინაარსის, მიზნების, აქტივობების, შეფასების შესახებ.
საკითხის შესახებ მოსწავლეთა ცოდნის შესაფასებლად გამოვიყენებ გონებრივი იერიშის მეთოდს და "ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე" სქემას.
საავტორო უფლებების გაცნობის მიზნით ვუჩვენებ პრეზენტაციას, ავუხსნი პროექტზე მუშაობისას რესურსების მოძიების დროს, როგორ უნდა აღრიცხონ გამოყენებული ლიტერატურა. კლასს დავყოფ ხუთ ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს დავავალებ ჩამოწეროს ჰაერის კომპონენტები, წვის და ჟანგვის რეაქციები, წარმოადგინონ თავიანთი ხედვა ამ რეაქციების დადებითი და უარყოფითი შედეგების შესახებ, როგორი ჰაერია მათი აზრით თბილისში, გააკეთონ ჩანაწერები დღიურში.
წინასწარ სემუშავებული ფორმის მიხედვით ეტაპობრივად დავაკვირდები მოსწავლეების ჯგუფებში მუშაობას, თანასწორთა უკუკავშირის მეთოდით მოსწავლეები შეაფასებენ ერთმანეთს, ნასწავლის გააზრების მიზნით დაუსვამენ ერთმანეთს შეკითხვებს, თითოეული ჯგუფი შექმნის სლაიდ შოუს, შეფასების რუბრიკის გამოყენებით შეაფასემენ თავიანთ თავს.
საუკეთესო პრეზენტაციისათვის მოსწავლეები წახალისების მიზნით მიიღებენ ქების სიგელებს.
პროექტის დასაწყისში შევქმნი ბუკლეტს და დავურიგებ მოსწავლეებს. მივაწვდი ინფორმაციას პროექტის შინაარსის, მიზნების, აქტივობების, შეფასების შესახებ.
საკითხის შესახებ მოსწავლეთა ცოდნის შესაფასებლად გამოვიყენებ გონებრივი იერიშის მეთოდს და "ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე" სქემას.
საავტორო უფლებების გაცნობის მიზნით ვუჩვენებ პრეზენტაციას, ავუხსნი პროექტზე მუშაობისას რესურსების მოძიების დროს, როგორ უნდა აღრიცხონ გამოყენებული ლიტერატურა. კლასს დავყოფ ხუთ ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს დავავალებ ჩამოწეროს ჰაერის კომპონენტები, წვის და ჟანგვის რეაქციები, წარმოადგინონ თავიანთი ხედვა ამ რეაქციების დადებითი და უარყოფითი შედეგების შესახებ, როგორი ჰაერია მათი აზრით თბილისში, გააკეთონ ჩანაწერები დღიურში.
წინასწარ სემუშავებული ფორმის მიხედვით ეტაპობრივად დავაკვირდები მოსწავლეების ჯგუფებში მუშაობას, თანასწორთა უკუკავშირის მეთოდით მოსწავლეები შეაფასებენ ერთმანეთს, ნასწავლის გააზრების მიზნით დაუსვამენ ერთმანეთს შეკითხვებს, თითოეული ჯგუფი შექმნის სლაიდ შოუს, შეფასების რუბრიკის გამოყენებით შეაფასემენ თავიანთ თავს.
საუკეთესო პრეზენტაციისათვის მოსწავლეები წახალისების მიზნით მიიღებენ ქების სიგელებს.
No comments:
Post a Comment